Трохи про інтерфейс користувача Універсал 9.
Розвиваючи наш продукт із 1992 року, ми завжди приділяли велику увагу ефективній роботі користувачів.
Введення нової інформації (в т.ч. якщо воно виконується вручну) має займати мінімально можливий час.
Перегляд величезних масивів документів не повинен призводити до «гальм» програми.
Пошук і фільтрація даних, що вас цікавлять, навіть якщо вони проводяться на їх дуже великому обсязі, повинні займати секунди. Результати мають відображатися наочно та зручно.
Ми прагнемо, щоб були інтерактивні, тобто. могли бути деталізовані або вказати на причину свого виникнення. А зв'язана інформація завжди була під рукою.
Все це повною мірою стосується інтерфейсу Універсал 9. Як це досягається?
Універсал має великий набір стандартних форм. Це форми "План рахунків", різноманітні форми "Перегляд сальдо", "Обороти з проводок" і т.д.
Вони вже мають максимально можливий набір можливостей, а їх налаштування користувачем як правило обмежується налаштуванням переліку колонок та їх ширини.
Працюйте ефективно!
💡💡💡
Табличний формат подання інформації використовується у програмі майже скрізь, але в першу чергу – для відображення потоків первинних документів.
Їхнє число на день у наших клієнтів може обчислюватися десятками та сотнями тисяч записів. Відповідно вимоги до роботи з такими обсягами дуже високі.
Універсал 9 знає, що з цим робити!😀😀😀
Введення та корекція інформації - базис всього обліку. Ці операції мають виконуватися швидко, зручно.
Користувачі найчастіше вимагають від таких форм максимального подання пов'язаної інформації, наприклад - особиста картка працівника у Відділі Кадрів або картка товару з усіма його обліковими та споживчими характеристиками.
Це працює! Швидко!
⚡⚡⚡
Іноді потрібно створювати нестандартні, вузькоспеціалізовані форми певних ділянок обліку. Наприклад, таких ділянках, каса, прохідна, склад тощо.
Ми розробимо для вас найнестандартніші форми!
💪💪💪
Ядро обліку усієї системи. Кожне підприємство має один або декілька ПР (див. про корпоративний облік).
Два великі ієрархічні довідники - "Об'єкти аналітичного обліку" (контрагенти, договори, статті витрат...) та "Об'єкти кількісного обліку" (ТМЦ, основні засоби...) містять дані про всі облікові одиниці системи.
Об'єднуються не тільки колонки, а й рядки, що робить табличне уявлення вкрай наочним та інформативним.
Підтримано можливість підрахунку підсумків за числовими полями помічених записів у рядках підніжжя.
Позначка можлива як мишею, так і клавіатурою.
Табличну інформацію, що має логічну ієрархію, тепер можна легко та зручно показати у вигляді "дерева".
Нова багатофакторна система фільтрації даних. Фільтри, налаштовані адміністратором, плюс зручна система фільтрів користувача (з можливістю збереження).
Удаленные строки таблиц не удаляются физически, а могут быть просмотрены и, при необходимости, восстановлены.
Видалені рядки таблиць не видаляються фізично, а можуть бути переглянуті та при необхід-ності відновлені.
Тепер є вбудований механізм отримання зведених таблиць за даними табличних уявлень з можливістю drag&drop їх ключових полів даних та їх умовним форматуванням за значеннями показників.
Універсал традиційно проводить документи в режимі реального часу.
Тепер додана можливість зробити виконання проводок за документом за командою оператора. Це дозволяє робити чернетки або шаблони для нових документів.
Для будь-якої таблиці поруч на формі можуть бути розміщені інші табличні уявлення, логічно пов'язані з активним рядком головної таблиці.
Це використовується як для відображення вмісту документів, так і для зручного надання зв'язків між різними документами.
Розміщення табличного подання кількох пов'язаних документів у Tab-закладках форми дозволяє тримати користувачеві під рукою максимум необхідної інформації.
З кожним документом або об'єктом обліку системи може бути пов'язана довільна безліч будь-яких бінарних файлів: зображень, документів офісного формату, PDF та ін. Вони можуть бути представлені як у табличному, так і віконному варіанті відображення інформації.
На прикладі ліворуч - результати огляду торгової точки торговим представником (до речі, отримані з мобільного пристрою).
Ось приклад досить складної форми – картки контрагента. Тут зібрана практично вся інформація по донному об'єкту, що зберігається в системі. Це контейнер, що містить безліч пов'язаних документів. Усі документи активні, тобто доступні як для перегляду, так і для введення/редагування інформації.
Якщо форма містить поля для вибору балансових рахунків, то залежно від того, який рахунок вибере оператор, його деталізація (аналітика) буде перебудована автоматично, виходячи з властивостей аналітиці цього рахунку.
Введення змісту заказу
за допомогою сканеру ШК
Екранна цифрова клавіатура
Mobirise web page maker - Click now