Корпоративний облік

Нове в 9-й версії

Попередні версії системи вже мали інструменти для організації та консолідації обліку і управлінських процесів підприємств корпорації...
Та зараз нами зроблений крок вперед, Універсал 9 отримав
нові можливості як у використанні, так і в налаштуванні схем корпоративного обліку!

Концепція корпоративного обліку

У попередніх версіях ПК Універсал в одній базі даних можна вести кілька підприємств із різними схемами обліку. Як правило, це бухгалтерський облік (БО) та оперативний облік (ОО).
Кожне підприємство та кожен вид обліку утворюють єдиний лінійний перелік планів рахунків.
Одна і та операція може відображатися за певними правилами в одному з двох (або в обох відразу) планах рахунків.

Двома типами обліку цей список не закінчується - також тут можуть бути представлені обліки у різних валютах за різними стандартами.
В Універсал 9 ця технологія стала значно потужнішою.
В одній базі даних можуть розміщуватися кілька "просторів", кожне з яких зберігає набір перелік "своїх" підприємств. У свою чергу, кожне підприємство має, як правило, цю пару облікових "площин": бухгалтерський та оперативний облік.

У такій архітектурі вирішується завдання
►єдиних централізованих налаштувань, правил адміністрування для кількох підприємств одразу
►обміну даними між ними 

Це, наприклад, дозволяє:
►створити випробувальне підприємство,
►провести налаштування на ньому,
►передати їх у головну (диспетчерську) схему
►застосовувати їх за потреби для підприємств діючих

Облік для підприємства може вестись в одній або двох площинах: бухгалтерській та/або оперативній.
Пояснимо слово "оперативний". На відміну від "бухгалтерського" плану рахунків, "оперативний" зберігає абсолютно всі події (операції), які необхідно враховувати у життєдіяльності підприємства для його ефективного управління. Споживчі характеристики товарів, дані пропускного режиму, рейтинги покупців тощо. Ці показники не важливі для бухобліку, проте необхідні управління певними бізнес-процесами.
Разом про те, більшість подій (фактів, операцій) обох обліків перетинаються. Логічно, щоб обидва обліку будувалися на єдиному документопотоці, а кожна зацікавлена ​​служба черпала звідти необхідну саме їй інформацію.

Нескольким предприятиям может быть сопоставлена одна интегрирующая плоскость учета 

Зручність налаштування документів

У попередній версії процес налаштування документа для відображення у різних обліках був досить трудомістким.
Тепер ці функції включені до ядра системи.
Принцип корпоративного обліку проходить через усі структури первинних документів.

Установка відповідностей між рахунками підприємств дозволяє уніфікувати первинні документи та налаштування проводок для різних підприємств комплексу.

Налаштування мультипідприємності первинних документів

При проектировании каждого документа указывается его тип мультипредприятийности, а также его стартовые установки
В зависимости от этой типизации работа с документом подразумевает те или иные особенности мультипредприятийности 

Проведення документів, зв'язок з мультпідприємністю

Установка відповідностей між рахунками підприємств дозволяє уніфікувати первинні документи та робити проводки по одному документу у різних площинах обліку.

Резюме

Універсал 7 вирішував та вирішує ці проблеми.
Але в Універсал 9 проектування таких складних облікових схем стало набагато простіше та ефективніше!

СофтПро

Група компаній СофтПро
працює з 1992 року

ЗВ'ЯЗОК