Проектування ресурсів в Універсал 9

Універсал 9 має можливості налаштування практично будь-яких ресурсів системи. Від структури інформації, що зберігається, до персональних деталей інтерфейсу користувача.
Для будь-яких особливостей та процесів підприємств.
Маючи потужне готове ядро, ви можете спроектувати ділянки обліку, аналізу та управління для будь-яких бізнес-процесів.

Структура інформації, що зберігається

З абсолютного нуля ви можете створювати таблиці бази даних, що зберегатимуть первинни документи.
Підтримуются як стандартни типи полів таблиць, так і внутрішні, такі, як посылання на об'єкт обліку, балановий рахунок, документ и багато інших...

Дивись докладніше >>>



Інтерфейс користувача

На наступному етапі проектування первинних документів створюється інтерфейс користувача: табличні уявлення даних (гриди), форми введення та корекції.
Це може бути як дуже прості, і досить складні візуалізації, враховують все тонкощі даних оброблюваного процесу.

Дивись докладніше >>>

Бізнес-правила

Інформація, що потрапила в систему, не лежить мертвим вантажем в очікуванні обробки, а в режимі реального часу за допомогою системи проводок відображається в обліковій політиці підприємства, в його бухгалтерському чи оперативному балансах.
Ви можете проектувати ці правила...

Документы и процессы

Крім облікових функцій, введення/корекція первинних документів може автоматично викликати початок будь-яких пов'язаних процесів, сповіщення користувачів...

Звітні і друковані форми

Вбудований сервер звітів дозволяє отримати запитані дані у будь-якому з популярних форматів: HTML, XLS(X), DOCX, CSV, PPTX, RTF, PDF, ODT, ODS, TXT.
Результат може бути відформатований та стильно оформлений. Отримані дані підтримують технології Drill Down. Формування звіту відбувається у фоновому режимі, тому користувач може продовжувати займатися іншими справами - він отримає повідомлення, коли звіт буде готовий.

Дивись докладніше >>>

Інтеграція з іншими системами

Система може легко обмінюватись даними з іншими обліковими та іншими системами. Як у локальній мережі, і через REST-запити з Web-сервисами.
Також доступний обмін із ActiveX компонентами.

Дивись докладніше >>>

Налаштування завдань

Внутрішній сервіс xRobot дозволяє в багатопотоковому режимі обробляти програмні завдання (JOBs).
Ви можете визначити правила та періодичність автоматичного виконання операцій з обміну даними із зовнішніми системами, а також внутрішні регламентні операції.

Вони можуть виконуватися за розкладом або за командою оператора.

Мовні налаштування 

Мовний модуль підтримує налаштування назв всіх ресурсів системи на 3-х мовах:
► українською
► російскою
► англійською

Проектування документа з початку

На цьому відео показани перши кроки по створенню первинних документів. 
Проектуєтся структура зберігання інформації та ії відображення в табличному уявленні, формах ввода та корекції документу.

ПРОЕКТУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ

Основні кроки по створенню документів

Автоматична перебудова форми при зміні рахунку

Налаштування аналітики в формах 

Якщо у формах введення та корекції використовуються поля типу "Вибір рахунку", то для аналітичних рахунків користувачеві потрібно визначити цю аналітику. Зрозуміло, що в кожному випадку вона буде різною.
Наприклад, рахунок 631 може бути аналітичний за Контрагентами, потім за Договорами.
Рахунок 661 аналітичний за Працівниками, а рахунок 231 за Цехами, Номенклатурою, Статтею витрат і т.д.

Візуалізація переліку полів для визначення аналітики здійснюється автоматично на підставі аналітики вибраного рахунку.

НАЛАШТУВАННЯ ЗВІТІВ

Середовище розробки звітів

Один з засобів розробки звітів це TIBCO Jaspersoft Studio. Дозволяє побудувати необхідну структуру звіту, використовуючи графічний редактор. 
Дозволяє будувати досить складні звіти.

СофтПро

Група компаній СофтПро
працює з 1992 року

ЗВ'ЯЗОК